Hai!

Hi April! byebye March :/ kejap gile da bulan 4 ? omg okay aku sangat2 rindu kan bulan march sebab banyak kenangan, date dengan helmy , celebrate our anniversary :') dapat jumpa kawan-kawan lama. yelah ambil result sama-sama lagi ape ea? aku lupa lah haha. pape pun yang aku tak sabar , birthday aku tolong la cepat sikit *eh padahal lama lagi berzaman nak tunggu , bulan 6 kot * ahahaha :( 17/4/2012 , tolong la cepat sikit boleh , aku sangat2 tak sabar for second date dengan si helmy busuk ni :'D b , kejap aje kan ? alhamdulillah still bersama lagi , aku happy dengan life aku sekarang, aku ada boyfriend yang sangat2 ambil berat pasal aku , yang kesah pasal aku , yang layan kerenah aku yang mengada2 ni , yang degil tak dengar cakap die , yang ape lagi ea? ape2 la hehe so thanks sebab sabar + mengalah dengan kita , kita tawu kita salah :/ tak patut kan sakitkan hati awak selalu , tapi kalau takda gaduh2 macam tak best pulak kan ? haha , biase la couple2 ni :) rantai yang b bagi kita tak pernah bukak sejak b bagi haritu , seriously . baju b bagi pun selalu kita pakai , hehe gula2 dengan patung comel tu kan , kite simpan lagi ! hehe :') kita hargai sangat setiap barang yang b bagi , kita taknak hilang semua tu ,  kenangan :D tapi dua 2 3 harini b asyik busy je , kita bosan sangat okay , best la dapat motor baru kan lepas ni boleh bawak kita jalan2 hahaha :P 

aku rindu family aku , aku rindu kawan-kawan aku , aku rindu sangat , semua nya pegi jauh2 busy dengan hal masing2 :/ aku pun buat hal aku , tapi aku rindu nak sekolah lagi haihh . aku rase , aku nak teruskan sambung belajar , aku nak belajar pandai2 , aku keje bagus2 lepastu kawin hahaha :O , hermm aku takut lepas ni aku terpisah jauh dengan helmy , die nak jadi pilot , as girlfriend aku rela hati la bagi dia capai cita2 die tu walaupun sebenarnya aku tak rela :/ aku sape kan nak halang cita2 die  :') takpe la , kira lame lagi die nak pegi , . b aku sayang kau sangat , terlalu sayang kau , perangai kau , cara kau , sebijik memang same la dengan arwah bf aku , ya allah aku rindukan die :'/ tenang ke dia kat sana? sedang kan aku selalu nangis bile aku teringat dekat dia ? ya allah kalau helmy ni peganti si dia , tolong la jangan biar kan die pergi dekat perempuan lain :'( seriously , aku perlu kan lelaki yang macam dia , macam helmy , . dieorang lain sangat! 

                                                                                                                                    lots of love
                                                                                                                                         zety

No comments:

Post a Comment