up to you

rasenye zetty da cuba da nak lupe kan die , ignore die , semalam da cube da , zetty cube sayang fahmi , zetty cube jadikan die bf zetty tapi hati ni tetap nak pilih si A tu jugak :'/ susahnya aku nak lepaskan die , aku sayang die sangat , tapi sebab die da jadi milik orang lain , tu yang aku undur diri , tapi sampai bile kan aku nak tunggu die ? die tak kan sayang aku :'( ye aku tawu , pagi tadi die miskol aku banyak kali kot , aku malas nak jawab aku off phone , last2 aku on fone , tgk banyak miskol dari die , aku tak sampai hati tengok die camtu aku terus hantar meseg dekat die , aku tanye " nape kau call aku lagi :'( " tapi aku tawu die takde kredit so aku terus call die , die tak jawab pulak, last2 call die jawab , lega rase dapat dengar suare die , ya aku tawu die sakit , aku pun sakit jugak , seriously , jantung aku selalu lemah , aku susa nak bernafas , rase perlukan bntuan pernafasan , huh tapi aku just makan ubat , malas la nak pegi hospital tu , kang macam2 yang kene , aku taknak :'/ bulan 6 , hmm A , aku tawu kau sakit , kalau bole aku nak je jage kau , yelah walaupun kau da ade gf , tapi sampai bile  kau nak berahsie ? sampai bile A? hati aku da cukup terseksa :'( aku macam jadi orang tengah antara kau  dgn die, kalau kau betol tak sayang aku , aku merayu kau tolong lepas kan  aku ya ? .. sampai bile kau nak seksa hati aku macam ni ? sampai bile doe :'( sebulan aku tunggu kau , sebulan aku kenal kau , aku rase macam da bertahun :'/ 

kau layan aku macam gf kau sendiri , aku happy sangat , kite bole la jugak jumpe , aku tawu kau jarang jumpe gf kau , so sebab tu aku tak kesa teman kau :'/ A , aku da tak bole tipu perasaan aku sendiri , aku abaikan orang cakap aku bodoh or ape sebab aku tunggu kau , sebb bagi aku , aku tak kesa , tak salah kan kite sngup tunggu untuk orang yang kite sayang , kau memang faham perasaan aku , bile kau dengan aku je , aku rase bahagie sangat , tapi bile kau dengan gf kau ? aku rase macam aku diabaikan , ha takpe la , sebab selagi aku bole sabar dengan semua ni aku sabar , aku tunggu sampai satu hari nanti kau jadi milik aku insyallah :') aku takde niat pun nak main kan mane2 prasaan lelaki dan aku rase , aku takde pun suke orang lain selain A , fahmi ? hmm fahmi tak sayang zetty , die mcm nak taknak je layan zetty, so aku dengan die kawan je kott :'D die ade jugak ajak aku couple tapi die macam tak serious , aku ingat bile aku dengan fahmi , aku bole lupe kan A rupe2nye same je :'D haihh , takpelahh , A kau jage la die mcm mane kau jage aku jugak :') kalau bole kau layan la die lebih dari kau layan aku , die kan gf kau , die selalu ade dalam hati kau kan ? tapi aku ? kau layan aku time kau bosan je , sabar jelahh :') aku da tak bole nak simpan bnde ni lame2 , so aku da luahkan dekat sini aku harap kau faham sangat , okay ? bye

No comments:

Post a Comment