bebas

HELLO! zetty baru je baik dari sakit , seminggu jugak la sakit , ni pun belom baik sepenuhnye , baru balik dari klinik tadi , macam2 ubat dapat , aku macm nak muntah je makan ubat banyak2 , ade masalah dengan tekak aku agaknye , tekak bengkak , da seminggu aku tak makan nasik , seriously , aku just makan bubur je , tu pun asyik lapar je :'/ nasib . masalah dengan radang paru2 ? entahh . hmm :') mase hari rabu haritu aku kluar , teman  mmber nak beli barang tuk smbung blajar , time tu kt uma aku da rase lain mcm je badan rase tak sdap nak berjalan , kple da pening mate memang sepet ah ngntuk sgt . then smpai je bandar , jalan2 teman die cari barang --' cerewet gile , ni taknak tu taknak , last2 pegi tempat yang same jugak ==' , tibe2 fone aku bunyi , tgk call dari si A , hahaha niat nak menipu tu tak menjadi , sial la :P kantoi hahahha , takpe ahh , nak buat macam mane da terkantoi , mase tengah jalan2 tu , aku da rase macam nak jatuh ( pengsan ) so cepat2 aku suh kawan aku dgn czen aku pegi tmpt bas tnggu bf si mmber aku ni amik , time tu aku memang da tak tahan sgt sait kepale  , sampai je uma , si A call aku , wahh first time aku dengar die mara dekat aku :'/ terase hati mase tu , sedih sgt , air mate nak kluar da mase tu tapi sebab salah aku kan , takpelahh , die betol2 marah aku mase tu , sekali aku hantar msg dekat die yg aku taknak kenal sape die lagi , kejam gile kan aku ? aku terus bangun on lappy , bukak facebook block die dri fb termasuk semua kwn2 die , time tu mmg da tak ingat ape  da , sorry :'/ mase mlm tu aku nak tido , tgk ade call dri die , wahh happy gile time tu ,tpi aku tak angkt  ingatkan die mara aku lagi , hehe :') aku terus bls msg die tulis "ye? " pastu die tnye kenape aku menipu die semua  memang time tu aku da rase serba salah sangat , haihh 

aku kesian tgk die , die betol2 nak jumpe aku , ya aku tawu , aku sebenarnye cuba nak jauh dri kau tapi aku tak bole :'/ tak tawu kenape hmm . aku masih sayangkan die , die ckp aku da berubah da tak macam dlu :'/
yeke ? aku rase aku biase je kot , mungkin aku da jarang layan die agaknye , bukan ape , die tu bf orang so aku taknak la layan die lebih2 nnti gf die cakap ape pulak , sampai bile ea aku nak mcm ni , smpai bile nak tunggu die smpai bile nak taruh harapan dekat die , die taknak lepaskan aku , aku pun tak tawu kenape , bukan senang kau nak mencintai dua org dalam mase yg same , tak perlu bahagi kan kasih syg kau untuk aku , aku okay :'/ ade jdoh dengan kau adelah , kalau takde aku mintak maaf A . 10 mei ni da nak smbung blajar , lepas ni , pagi2 da tak bole online lgi , petg mcm tu bru bole call die ke text die ke online ke , aku harap die faham. tak sbr nak jumpe kawan2 baru , "bf" baru HAHAHA :P perasan je hehe . okay la , nanti bile aku da smbung bljr , aku akan update blog ni secepat mungkin :') insyallah . byebye iloveyou A

No comments:

Post a Comment