tak semuanya mudah , bahagia perlukan kesabaran

hai , i'm back 

tetiba datang mood baik and rajin nak update blog ni , kalau tak " lantak kau lah ' hahahah 
hey, for a few days aku tersangat la tak sehat , aku tak tawu kenape dengan aku asyik sakit je maybe sebab aku terlalu banyak fikir, imagine untuk beberapa hari tu aku tak bercakap sangat , aku tak peduli orang keliling aku , aku tak layan sesape sangat kecuali bf aku , ha untung dia hahaha, takde ah , disebabkan aku badmood tu ramai orang yang aku da buang dalam hidup aku , bukan aku buang ah tapi aku nak dikatakan maki pun ade juga, aku rimas dengan perangai dorang yang terlalu mengharapkan aku , termasuk abang aku . ( abang la sangat ) abg angkt aku ( bekas ) hahahaha g mmpos , aku tak kesah la dengan dia , aku terlalu rimas dengan dia yang suka gangu aku and BELAGAK MCM KONONNYA AMIK BERAT pasal aku , ah lantak kau , rupanya dalam baik2 dia tu ade niat lain , belikan aku tab sebab sayangkan aku ? berniat nak masuk meminang pulak , hello ,.... berapa kali aku nak cakap yang aku da ade bf , da lame pun relay kitaorang , saje nak hancurkan ke ape ? and lagi satu , si shuk tu , ape masalah dia ? aku da maki macam2 dekat dia supaya tak gangu aku lagi da, tapi dia cari pasal dengan aku , dia cakap macam2 dekat aku , boleh dia asyik nak kutuk pakwe aku dekat meseg lagi , even bf aku sakit skali pun, dia baik , baik sangat untuk aku , bukan aku nak puji dia tapi sebab aku da kenal dia lame , aku da dengan dia lama , so aku tawu macam mana aku nak nilai dia , kau cakap macam2 pasal bf aku tapi aku diam , sampaikan aku maki pun banyak kali kau buat bodoh and macam orang tak faham bahasa , 
SERIOUSLY AKU TAK FAHAM DENGAN MANUSIA MACAM NI
 disebabkan diaorang ni lah aku makin tambah sakit sebab terlampau stress , sampaikan aku pun da tak larat and takda mood nak layan sesape termasuk bf aku , kesian kan dengan orang yang tak bersalah ? haiyaa sakit dada aku balik tulis pasal dorang ni. okay stop 

dear sayang , thanks sebab sabar dengan perangai i sampai sekarang , lame da kan kita  ? alhamdulillah , i know i tersangat la happy and rasa bertuah sangat dapat kenal dengan lelaki yang baik macam u , terlalu baik bagi i , u tak pernah berkasar dengan i , i tak pernah dengar lagi u tinggikan suara dengan i selama kita couple , :') i rasa u yang paling banyak sabar dengan i kan , u layan kepala gila i ni , hahahah serious best gila sayang , even da lame pun kita , tak pernah bosan langsung layan u and ckapa iloveyou , tak pernah langsung terpikir nak curang dengan u , i bukan macam tu okay :') hehehe sayang thanks for everything kay sebab selalu buat i tersenyum dengan perangai manja and perangai budak2 u tu , so cute ! i tak pernah lagi dapat bf yang macam budak2 ni hehehe , suara u , haih,... imagine la u tinggalkan i sekejap pun semalam , i da macam orang gila mati laki je kelakar ah sayang , i tak boleh tidur langsung kalau tak dengar suara u atau tak dapat wish goodnight dari u sebelum tidur , yelah orang kalau da sayangkan :') hehehhe punya la i risau sangat2 pasal u even petang tu kita ade gaduh sekejap , ego ke i ? huhuk maaf ! i tak tawu la macam mana lagi nak cakap bersyukurnya i dapat u sampaikan i tak pernah anggap u macam bf i je tapi da macam husband kan ? haih cant wait nak kawin dengan u oneday and ade baby and happy family ! hehhehehe takpelah sabar jelah inshallah , and sorry kita jauh , tapi i tak pernah hilang kepercayaan dekat u , i tawu u takkan curang and takkan pernah tipu belakang i , thats why i trust u 100% , please jangan hilangkan kepercayaan i dekat u kay ? coz i sangat serious dengan relay ni and i da simpan u sorang je dalam hati i ;'D forever , okay ! muahh 
sayang iloveyousomuchmore , more than u love me sayang ! please jangan pernah suka perempuan lain walaupun dia lebih baik dan cantik dari i , i terima u seadanya even i tawu u sakit , i boleh jaga u inshallah sampai bila2! i tak kesa even satu hari nanti i bersusah payah nak jaga u , everything for my husband inshallah , i know u kuat and boleh lawan sakit u , i selalu dengan u , buat u happy even kadang2 gaduh :'* 

sayang , iloveyousomuch :'/ muah ! 

No comments:

Post a Comment