the end



i harap u tak mara i buat DP fb gambar ni sebagai kenangan kite , walaupun cume sekejap ,
i mintak maaf , kalau selame ni i da banyak sakitkan hati u , i buat u sedih , i buat u benci i , relay kite sampai
sini je okay ? :') u akan bahagia dengan orang lain satu hari nnti insyallah . 

sabtu dengan ahad lepas , aku pegi kl , yelahh da rancang awal , jumpe iz dekat sane :'/ finally jumpe jugak , tapi situasinye tak same macam ape yang aku bayangkan , aku macam tak pernah wujud depan mate die , sedih hati aku , aku diam , aku nngis aku tahan air mate aku taknak die nampak aku nngis , aku diam je , aku tak ckp pape , cume kawan2 die je yang banyak tegur aku , tapi dalam hati aku ckp " mungkin die malu lagi kot dengan aku " .. mase aku pegi sane , aku tak brape kenal dengan mmber die , kan aku da ckp , aku ni bukan jenis yang suke bercakap , aku diam je :'/ aku pandang muke die , tapi die macam tak prasan aku , takpela aku diam lagi , makin lame makin aku tak kuat nak berjalan , aku jalan slow2 , die da jauh kedepan , die tinggalkan aku kat blakang , bayangkan penatnye aku mase tu :'( aku sedih sgt die layan aku mcm tu , aku tak cntik mcm pmpuan lain , mcm pmpuan yg die nak , aku da tak bole tahan ,. die tak mgaku aku gf die dekat kawan2 die :'/ maybe aku salah dengar kot ? :') takpelahh , aku cube rapat dengan kwn2 die , seriously kawan2 die semua tak smbong , ktawe2 lagi dengan aku , dorg tegur aku mcm kiteorang da lame kenal :'D

iz still diam , aku memang tak wujud depan mate die :') smpai satu mase tu , bru die dtg dekat aku , memang happy gile , tapi kenape aku rase bahagie sekejap je ? :'/ , aku tido dekat die , aku rase mcm taknak bgun je :'(  mase nak balik , aku puas peluk kau , aku rindu kau sgt , aku tawu lepasni kite takkan jumpe lagi , aku diam :air mate da kluar mse tu tapi aku cover , smpai dekat kedai makan , aku puas nngis , lepastu aku g tandas , aku tukar bju sbb bju basah , :'/ berat aku nak berpisah dengan die , aku cume dpt cium tgn die je :'( aku rase da cukup bagi aku , aku memang da tak kuat lagi , rase nk nngis lagi , tapi aku diam , anas just pandang aku , kenape aku jdi cmni ? :'( kenape kite tak bahagia mcm dulu . smpai je johor , aku balik , mndi , cas fone tibe2 tgk kau call aku banyak kli , aku layan , smpai harini , bru aku bersuara , aku mintak clash , aku tawu die tak bahagia dengan aku :'/ aku lepaskan die , aku pura2 aku tak kesaa , aku bukan pmpuan yg mcm die nak , aku tawu :'( sekali lagi , aku mintak maaf , takde niat semua tu , da tak snggup nak rase terseksa hati ni :'( , aku memang tak bole stop nngis , aku tak bole tahan air mate , aku kene kuat 

walaupun aku tawu kau tak kesa , aku bukan sape2 bagi kau :'( kenape aku bodoh !! kau bole cari yg lagi baik dri aku :'/ aku jumpe arif , kejap je dekat pavi mase tu :'( finally dapat jugak jumpe kau kan ? hmm, zetty lepaskn die , rela hati .. assalamualaikum :') 

                                                                                                             sincerely , ur ex girlfriend :') 

No comments:

Post a Comment