new life

aku rase bahagia sekarang , aku ade Iz yang selalu dengan aku :') yelahh walaupun kiteorang jauh but kiteorang selalu meseg , call , hmm tu pun da buat aku bahagia , aku happy kot , sekarang ni aku mula faham dia :)) tapi kan tapi kan die suke sangat merajuk , saje la tuh nak suruh aku pujuk die haha . kalau bole aku nak die pun faham aku jugak , macam mane nak ckp ek ? ha fahm2 jelahh hihi , aku ni degil , since aku couple dengan die , aku tak twu kenape aku selalu mengalah dengan die , eh bukan, maksud aku camni lahh , aku takut nak mara die , mase mule2 kenal pun aku takut and entah aku takde prasaan nak merajuk ke ape dengan die , kecuali mood aku time tu tak okay , memang ahh aku diam je :) no call no text , haa kesian die selalu call aku banyak klai , hihi aku bukan taknak jawab , yelahh sape yang kenal aku kan , aku bukan la jenis orang yang 24 hours bercakap je , aku pendiam actually , tapi bukan dengan semua orang , ahhh sabtu ni nak jumpe iz :/ malu gile doe hehe. harap semuanya okay , hah ! hmm nak cite ke taknak ek ? cite ni maybe membuat kan aku sakit hati sangat , tapi tapi..... aku nak cerita , tapi.... aku malas la , hahaha nnti korang tak faham :) aku cume nak cakap , yang aku benci si dia yang "mati hidup kembali " dalam hidup aku , nnti la aku cerita okay ? hmm


aku dengan iz memang ahh selalu gaduh , die tu ha :/ die cari pasal dlu , dala degil , besar macam gajah lak tu , aku bagaikan kambing dengan gajah tau bile aku bandingkan dengan die ? opsss BABY jangan mara okay ? hahaha XD aku suke prangai die yang suke merajuk manje2 tu , bile aku tak layan die je nnti die cakap " taknak pujuk b ke " hahaha :/ tapi kan  kadang2 perangai baby suke sakitkan hati kite kan ? die lain dari yang lain , die 20% kelakar , 10% hmm ape ea ? hahah 60% perangai die yang sangat serious , okay okay kene cakap serious je dengan die , die tak suke bergurau sangat tau :'/ die bukan selalu memiliki "jiwa keseronokan"  hahahah oppsss BABY maaf lagi XD haha , aku rase nnti aku jumpe die , mesti aku kene sepak lempang tumbuk dengan kau kan baby ? . aku tawu die ganas ahah :) kalau kau nak cerita pasal die memang tak habis la , eh2 , thanks ea bace ? rajin betol awak haha . hmm baby , syg tak pernah curang dengan baby #maaf klo gedik haha :/ aku da biase panggil die baby . hmm aku tak curang tau dengan kau ? since kite couple , aku tak layan orang lain pun . aku text dengan kau je , please jangan buat aku hilang percaya dekat kau okay sayang ? mehh kiss sikit :* BABY LOVE YOU


No comments:

Post a Comment