sampai sini

almost one year tak update blog ni , so im here now , actually da lame tak type panjang2 ni and banyak sangat benda aku nak cerita dekat sini , since last year punya story but .... last post dulu last year pasal addin kan, ya aku dengan dia cukup la 8 bulan and now da takde da dia dalam hidup aku , kitaorang last contact semua tapi masih berkawan . and now aku couple dengan dee , ardenazreen . baru je , 1july this month , this year . firstly, aku kenal dia dekat twitter , then rapat dekat wechat sejak dia nasihatkan aku pasal relay aku dulu , till fall in love dengan dia , skype sama-sama then pelik ahh why dia gelak2 semua , da lame cam tu , tetiba dia cakap nak couple , lahh aku pun macam  :O okay aku mengaku memang aku suka dia dulu , tapi dia ramai secret admire then aku pun , hmmm sokay la tkde peluang , tak tawu pulak aku couple dengan dia till now .. nak kata bahagia sangat tu tak lahh , sekarang tengah perang besar dengan dia , aku paling lemah betol la nak gaduh2 ni , maybe punya dari aku ? tak lahh , 50-50 lahh , aku jenis yang tak suka diabaikan mcm tu jee , seriously , dia berubah sangat , tapi dia tak perasan , yelah sape bole perasan diri dia berubah sangat kan ? dia da mcm , okay nak bagi tahu benda2 remeh ni da tak penting bagi dia kot , tinggalkan aku berjam2 baru cari aku balik , kalau la dia sakit aku bole la faham lagi , ni ... aku malas nak buka cite , malas sangat , aku pun ade buat salah KOT . .. aku ego ? aku tak ego , perangai dia yang buat aku ego ,.... entah lahh , nak tuduh pun nanti keadaan jadi lebih teruk , aku tawu aku taklehh larang dia nak layan girl2 lain , aku bukan ade hak , walaupun sebagai gf , cuma gf okay ? belum jadi isteri dia yang sah so sape la aku ni nak larang dia ini itu ,.. terpulang la , aku terlalu amik serious bab2 perempuan gedik2 dgn dia ni sebab , hmmm dulu aku clash dgn ex aku pasal ni lahh ,.. aku malas betol la nak cakap benda ni panjg2 sebenarnya , sepatutnya dia tawu semua bnde ni , and one more thing , aku mara sngt dgn dia sebab yelahh aku semangat sngt pagi2 nak kejut dia nak lyn dia , da wechat tu tetiba dia tak balas , lahh aku ingt dia tengah makan , tnggu till 5.30 camtu , dengar lagu , main game smpai aku tertido sndri , bgun2 no wechat ? ya allah sakitnya hati aku bila dia da mula lyn aku macam tu ,.. bukan sekali tapi berkali2 ... time aku manja2 je dia hilang , dia hilang .... berjam2 pulak ... kalau korg as a girl , korang sakit hati tak ? bila da lame couple pakwe korang mula lyn cm ni , mcm benda ni remeh , then mesti korang pikir bukan2 semua kan lagi la klo pakwe korang tu hensem ramai admire , mesti korg pikir , " da ade prempuan lain lebih  baik layan dia dari aku '' . benda ni la selalu yang aku pikir , aku tawu dia ade layan org lain dalam whatsapp , wechat , tapi aku cuba pikir positif . aku tawu dia sakit , entah la ... aku makin lemah bila dengar dia asyik sakit je , aku pun macam da takde smangat da nak nasihatkan dia , nak suruh dia kuat ... aku da hilang semangat aku dengan semua ni ... bila aku tegur , dikata aku mara .. ape lagi aku mmpu buat , setiap perkataan yg dia keluarkan dekat wechat tu aku cuba baca dan diam , aku tak nak melawan ... entah la cousin dia cakap sekarang dia dekat icu ,.. aku tak boleh nak percaya dengan semua ni , sumpah tak boleh .. okay kalau betol la dia dekat icu ,.. aku doakan dia semoga cepat sembuh and aku nak mintak maaf kalau terkasar bahasa ,.. aku mintak maaf kalau aku da mula menjauhkan diri dari semua orang ... korang seksa hati aku , tapi korang tak pernah nampak ... bukak mata korang , aku bukan sampah awal layan baik lame2 mcm ... hmmm ... maybe sampai sini je kot aku nak tulis ,... .aku da hilang semua perasaan kesian , sedih , gembira , kecewa semua da hilang , aku kosong skrg ..  da takde semua kebahagiaan dalam hidup aku ... cukup aku cuma nak tahan sakit aku .. biarlah dia nak cakap ape pun pasal aku , aku cuma nak cakap kt dia.. semoga bahagia .. . no more wechat , lost everything .. assalamualaikum

No comments:

Post a Comment